كلام الوطن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كلام الوطن

؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤ امبراطوريه A & S ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مدرسة الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 11:41 am

I love you مساء الخير عليكم انهاردة بقى هقدملكم موضوع جديد شوية واتمنى من ربنا انه يوفقنى فيه وانى اكون عند حسن ظنكم وهستنى منكم الررد ويرب يعجبكم وموضوعى هو اسمه مدرسة الحب بمعنى اكيد كل واحد فينا قابلته مشكلة فى الحياة عاطفية فلو حد عنده اى مشكلة ياريت يشاركنى فيها وربنا يوفقنى واقدر اساعده على حلها اخوكم فى الله محمدI love you
كيتو كووول
Admin
كيتو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:20 pm

ماشى يا محمد جميل الموضوع وكل اللى فى المنتدى هيشاركو فيه وانا اولهم بس انا معنديش مشكله مافيش Smile
https://amcool.own0.com
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:22 pm

اوك كيتو بس لو واجهتك مشكلة اتمنى انى اكون اول واحد تعرضها عليه وربنا مش يجيب مشكلة
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:23 pm

لا يا كيتو انت كداب كبير انت اكبر واحد مخدوع فى الحب وعشان كده يا ريت تصارح محمد بالحقيقه
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:25 pm

محمد طيب انا عندى مشكله كبيره
كيتو كووول
Admin
كيتو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:26 pm

يا ميزو انت عارف ان مافيش بنت تعرف تعمل معايا مشكله

واهرب بقا روح نام انت عشان تعبت
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:48 pm

ميزو طيب ممكن تقولى عىل مكشلتك وان شاء الله ربنا يعنى واساعدك على انك تحلها
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:54 pm

مش بهزر والله يا حماده
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:57 pm

Razz Twisted Evil كيتو مش فى انسان مش بتواجهه مشكلة عاطفية وكمانا احنا بقينا اخوات يعنى هتقول هتقول Razz Twisted Evil
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2007 12:59 pm

ميزو حبيب قلبى هو انا قولتلك انك بتهزر انا بقولك ياريت تقولى على مشكلتك
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 04, 2007 7:31 pm

I love you ميزو انا مستنى من امبارح انك تشاركنى فى مشكلتك يمكن ربنا يوفقنى واقدر اساعدك فى حلها اوك وانا مستنى الرد منكI love you
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 8:29 am

Sad Sad بص يا مان انا مشكلتى ملهاش حل باختصار انى كنت بحب وحده 5 سنين انا عارف ان الحب مش بالسنين بس بجد استحملتها كتير كانت بتزعل من اى حاجه تافهه بس بجد كنت بحبها وفجأه حسيت انها هضيع منى فقلت مش لازم اضيعها من ايدى فرحت اتقدملها وسألتها قبل ما اتقدم او اخد اى خطوه ورحت اتقدملها وكان اهلها مرحبين بيا اوى وفجأه لقيتها بتقولى انا مش قادره اكمل قلتلها فى حد تانى فى حياتك قالت لا كررت السؤال قالت لا من فتره كنت معرفها على واحد صاحبى عزيز عليا اوى كان اكتر من اخ وكان اغلى من اغلى حاجه فى حياتى وكان لازم اسيبها عشان مظلمش نفسى معاها وبعد اسبوع بالظبط الاقيها مع صاحبى اللى عرفتها عليه وهو حاليا لسه مرتبط بيها عاطفيا وربنا يوفقهم وعشان كده بقولك مشكلتى ملهاش حلSad Sad
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 8:32 am

وعلى فكره يا مان انا لسه مع صاحبى اللى خاننى وهما ارتبطو خطوبه وانا اللى زفتهم بالعربيه وحضرت الفرح زيى زى اى معزوم
ميزو كووول
Admin
ميزو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 8:33 am

هى دى مشكلتى يا مان رد بقى على مشكلتى
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 1:22 pm

بص يا مان بجد مشكلتلك غريبة

انا الصراحة اول مرة تواجهنى مشكلة بالشكل ده بس انا هقولك حاجة انت بجد راجل تمام وسورى فى اللفظ انا مش عارف انت ازاى مع صاحبك لحد دلوقتى وبتقول عليه اخوك

بس ربنا يوفقك وتلاقى غيرهاوعلى فكرة انا اول مرة مشكلة بجد تخلينى افكر فيها كدة لان بجد انا لو كنت مكانك

كنت عمرى ما هسيبها ليه وربنا يوفقك يا مان وتلاقى غيرها

وهتكون احسن منها عارف ليه عشان انت قلبك كبير بجد ولو انا من صاحبك مش كنت هخليك تشوفنى مرة تانية

No
كيتو كووول
Admin
كيتو كووول

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 1:28 pm

انا لو منك يا ميزو كنت اولع فى صاحبك
meiboalex

meiboalex

مدرسة الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدرسة الحب   مدرسة الحب Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 1:33 pm

بجد يا كيتو انت تمام انت بتقرى اللى فى دماغى بس انا مش حبيت اقولها على العام بس المهم ربنا معاك يا ميزو واكيد هتلاقى غيرها I love you

مدرسة الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-